Warunki współpracy oraz regulaminy

Ogólne warunki współpracy z Promotionway Sp. z o.o.

Obowiązują od dnia 01.07.2019.

Poniższe warunki określają warunki współpracy pomiędzy Promotionway Sp. z o.o. zwanym

Sprzedającym a kontrahentami, zwanymi dalej Zamawiającymi, którymi są podmioty prowadzące

działalność gospodarczą w branży reklamowej.

§ 1. Rozpoczęcie współpracy

1. Firma Promotionway Sp. z o.o. współpracuje wyłącznie z agencjami reklamowymi oraz

firmami pośredniczącymi w branży reklamowej, prowadzącymi działania promocyjne, kampanie

reklamowe, organizujących eventy, a także zajmujących się projektowaniem i sprzedażą gadżetów

reklamowych.

2. W celu nawiązania współpracy należy wypełnić formularz zgłoszeniowy znajdujący się na stronie

www.promotionway.pl w zakładce Dla agencji oraz zaakceptować następujące dokumenty:

a) Ogólne warunki współpracy z Promotionway Sp. z o.o.

b) Regulamin sklepu internetowego

c) Regulamin reklamacji i zwrotów

d) Politykę prywatności

Następnie należy przesłać drogą elektroniczną dokumenty potwierdzające prowadzenie działalności

reklamowej (NIP, REGON, KRS lub Wpis do ewidencji). Po pozytywnej weryfikacji dokumentów przez

pracownika Promotionway Sp. z o.o. zostanie odblokowany dostęp do zakładki dla Agencji oraz

przydzielony opiekun handlowy i rabat agencyjny.

3. Promotionway Sp. z o.o.zastrzega sobie prawo do odmowy aktywacji i/lub czasowego

wyłączenia dostępu do zakładki dla Agencji na stronie www.promotionway.pl .

4. Akceptując regulamin wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji na temat bieżących akcji promocyjnych. 

W każdej chwili możesz z nich zrezygnować wysyłając maila na adres biuro@promotionway.pl

§ 2. Zamówienia

1. Zamówienia przyjmowane są wyłącznie w formie pisemnej lub za pośrednictwem sklepu

internetowego. Zamawiający określa asortyment i ilość towarów, ewentualne znakowanie oraz

miejsce dostarczenia towaru (dokładny adres).

2. Sprzedający potwierdza pisemnie zamówienie w terminie 2 dni roboczych, licząc od dnia

otrzymania zamówienia lub informuje w tym samym terminie Kupującego o braku możliwości

realizacji zamówienia.

3. Po pisemnym potwierdzeniu przyjęcia zamówienia przez Promotionway Sp. z o.o. wszelkie

zmiany dotyczące zamówienia wymagają formy pisemnej oraz akceptacji obu stron pod rygorem

nieważności. Potwierdzenie zamówienia jest wiążące dla stron.

4. Zamówienia mogą być składane wyłącznie przez osobę prawnie upoważnioną do reprezentowania

Zamawiającego z podaniem nazwy firmy, adresu, numeru telefonu oraz nazwiska osoby składającej

zamówienie.

5. Jeżeli w momencie składania zamówienia Zamawiający posiada przeterminowane zobowiązania

finansowe w stosunku do Promotionway Sp. z o.o., Sprzedający zastrzega sobie prawo

niezrealizowania zamówienia do momentu uregulowania zaległych zobowiązań.

§ 3. Terminy realizacji zamówień i warunki dostaw

1. Realizacja zamówienia rozpoczyna się od momentu pisemnego potwierdzenia zamówienia przez Promotionway Sp. z o.o.
2. Termin realizacji może ulec zmianie z przyczyn niezależnych, na które Sprzedający nie ma wpływu, a

które utrudniają pełną lub częściową realizację zamówienia i których nie da się uniknąć nawet przy

dołożeniu należytej staranności.

3. Koszt transportu towarów na terytorium Polski o wartości mniejszej niż 500,00 PLN netto (po rabacie

agencyjnym) ponosi Kupujący. Kupujący w takim przypadku odbierze towar własnym transportem

albo wskaże firmę przewozową lub zleci wybór transportu Sprzedającemu.

4. Koszt transportu towarów na terytorium Polski o wartości większej niż 500,00 PLN netto (po rabacie

agencyjnym) ponosi Sprzedający. W takim przypadku o wyborze rodzaju transportu decyduje

Sprzedający.

5. Koszt wysyłki towaru w przypadku paczek do 31,5 kg wynosi 15,00 PLN netto.

6. Koszt transportu wzorów w przypadku paczek do 31,5 kg wynosi 15 zł netto.

7. Wysyłka ceramiki wiąże się z dodatkowym zabezpieczeniem paczki i zwiększonym kosztem transportu.

a) do 100 szt. kubków - 52 zł netto

b) 100-250 szt. kubków - 85 zł netto

c) 250-1080 szt. kubków - 115 zł netto

8. Całkowity koszt transportu zamówienia zostanie obliczony przez Sprzedającego w momencie wysyłki

towaru.

9. Obowiązek zawarcia umowy przewozu towarów w trybie określonym w ust. 4 i ponoszenie jego

kosztów wraz z kosztami ubezpieczenia leży po stronie Sprzedającego.

10. Kupujący może oświadczyć, że transport odbędzie się według jego ustaleń, na jego koszt i ryzyko. W

takim przypadku Sprzedający zobowiązany jest przygotować towar do załadunku w swojej siedzibie w

terminie wskazanym przez Kupującego, ale po wcześniejszym ustaleniu tego faktu z opiekunem

handlowym firmy.

11. Promotionway Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności związanej z zaginięciem towaru, jego

uszkodzeniem podczas transportu, a także za opóźnienia w dostarczeniu przesyłki, które nastąpiły z

winy przewoźnika.

§ 4. Płatności

1. Podstawową formą płatności jest zapłata przelewem przed dostawą lub gotówką przy odbiorze.

Inne formy i terminy płatności wymagają indywidualnych ustaleń pomiędzy Promotionway Sp. z o.o. a Zamawiającym. Wszystkie dostępne formy płatności:

a) przelew bankowy – przedpłata (w przypadku nowych klientów obowiązkowo przy realizacji dwóch

pierwszych zamówień)

b) przelew bankowy zgodnie z terminami płatności wynikającymi z zawartych umów współpracy

2. Jeśli Zamawiający posiada nieuregulowane zobowiązania finansowe, Promotionway Sp. z o.o.

 ma prawo wstrzymać realizację zlecenia lub odmówić wydania towaru. Zakupiony towar

pozostaje własnością Promotionway Sp. z o.o.. do momentu uregulowania płatności przez

Zamawiającego.

3. W przypadku gdy Zamawiający rezygnuje z realizacji złożonego zamówienia, zobowiązany jest

pokryć wszelkie koszty poniesione przez Promotionway Sp. z o.o. w związku z rozpoczęciem

realizacji danego zamówienia.

 

Regulamin reklamacji i zwrotów w Promotionway Sp. z o.o.

Obowiązuje od dnia 01.07.2018.

Poniższy regulamin określa warunki składania reklamacji i zwrotów dotyczących towarów oraz usług

zakupionych w Promotionway Sp. z o.o. zwanym Sprzedającym a kontrahentami, zwanymi

dalej Zamawiającymi, którymi są podmioty prowadzące działalność gospodarczą w branży

reklamowej.

1. Reklamacje jakościowe i ilościowe, zwroty towaru oraz reklamacje dotyczące usług znakowania

wykonanych przez Drukarnię przyjmujemy w ciągu 14 dni od daty dostarczenia towaru.

Zamawiający jest zobowiązany do sprawdzenia towaru niezwłocznie po jego dostarczeniu pod

wskazany w zamówieniu adres, przed poddaniem go ewentualnej dalszej obróbce lub zmianom. W

przypadku stwierdzenia nieprawidłowości Zamawiający ma obowiązek pisemnie poinformować o

zaistniałej sytuacji Promotionway Sp. z o.o. w możliwie najszybszym terminie.

2. Ewentualne nieprawidłowości w części dostarczonego towaru nie upoważniają Zamawiającego do

reklamowania całej dostawy.

3. Promotionway Sp. z o.o. przyjmuje zwroty i reklamacje towarów:

a) nieoznakowanych i nie poddanych żadnej obróbce czy zmianom

b) oznakowanych przez Drukarnię, w tym również towarów powierzonych

c) zwroty towarów z tzw. wadami ukrytymi, które nie były możliwe do identyfikacji przed realizacją

zamówienia

4. Towary oznakowane przez Zamawiającego nie podlegają reklamacji w zakresie wad widocznych.

5. Postawę do rozpatrzenia reklamacji stanowi fizycznie zwrócony towar, odesłany do siedziby Promotionway Sp. z o.o. Byków, ul. Wrocławska 41, 55-095 Mirków.

6. Do każdej reklamacji lub zwrotu obligatoryjnie musi być wypełniony formularz reklamacji/zwrotu,

wysłany na adres mailowy opiekuna handlowego firmy.

7. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni roboczych od daty zwrotu towaru, z wyjątkiem

następujących sytuacji:

a) Reklamacja towaru o małej wartości (wartość towaru poniżej 10 PLN netto w cenie sprzedaży) nie

wymaga fizycznego zwrotu towaru. Klient otrzyma reklamowany towar, po przesłaniu informacji o

reklamacji wraz z protokołem i zdjęciem uszkodzonego towaru.

b) Reklamowany towar o wartości powyżej 10 PLN netto ( w cenie sprzedaży), może na prośbę

klienta, zostać natychmiast dosłany łącznie z dodatkową fakturą VAT, natomiast korekta faktury

pierwotnej zostanie wystawiona dopiero po fizycznym zwrocie towaru i rozpatrzeniu reklamacji.

8. Reklamacje nie są uwzględniane jeśli dotyczą szkód powstałych w wyniku nieprawidłowego

użytkowania, użytkowania niezgodnie z przeznaczeniem lub w związku z opóźnieniem w odbiorze

towaru przez Zamawiającego.

9. Po odsprzedaniu lub odstąpieniu towaru kolejnemu odbiorcy, odpowiedzialność za jakiekolwiek

wady jakościowe i ilościowe przenoszona jest na Zamawiającego, który zobowiązany jest do

sprawdzenia towaru przed przekazaniem go osobie trzeciej.

10 Promotionway Sp. z o.o. ponosi odpowiedzialność za realizację zamówienia wyłącznie w

stosunku do Zamawiającego. Reklamacje wnoszone przez osoby trzecie nie będą rozpatrywane.

11. Promotionway Sp. z o.o. może naprawić, przyjąć jako zwrot lub wymienić reklamowany

towar, chyba że strony wspólnie ustalą odpowiednie obniżenie ceny - w terminie 7 do 30 dni od dnia

stwierdzenia zasadności reklamacji. Sposób rozstrzygnięcia danego zgłoszenia reklamacyjnego

określa Promotionway Sp. z o.o.

12. Zgłoszenie reklamacji nie zwalnia Zamawiającego z obowiązku zapłaty  Promotionway Sp. z o.o.      za złożone zamówienie.

13. Zlecenie usługi znakowania na towarze powierzonym przyjmowane jest przez Drukarnię

wyłącznie w formie pisemnej.

14. Potwierdzenie przyjęcia zlecenia na znakowanie towaru powierzonego i rozpoczęcie jego

realizacji następuje w momencie otrzymania przez Zamawiającego pisemnego potwierdzenia

zlecenia, wizualizacji znakowania do akceptacji oraz wstępnego terminu realizacji.

15. Wzór do akceptacji wysyłany jest bezzwrotnie i odpłatnie na koszt Zamawiającego.

16. Koszt przesyłki towarów powierzonych pokrywa Zamawiający.

17. W przypadku artykułów powierzonych Promotionway Sp. z o.o. zastrzega sobie możliwość

wykorzystania 1% towaru, lecz nie mniej niż 3 szt. na rzecz wykonania prób i pokrycie ewentualnych

strat związanych z procesem znakowania.

18. W zależności od podłoża i techniki znakowania Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia

różnicy w kolorze pomiędzy ustalonym w zleceniu odcieniem skali PANTONE, a faktycznym kolorem

na przedmiocie stanowiącym realizację zamówienia. Tolerancja wymiarów elementu znakowanego

wynosi +/- 5%.

19. Przy wznowieniu zlecenia Zamawiający zobowiązany jest pisemnie określić niezbędne parametry

znakowania: wielkość, kolor, umiejscowienie, bądź przesłać wzór z poprzedniej realizacji.

20. Promotionway Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treść zleconą do oznakowania

przez Zamawiającego.

21. Promotionway Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności związanej z ewentualnymi

roszczeniami osób trzecich o odszkodowania za naruszenie ich praw. Wyłączną odpowiedzialność za

ewentualne naruszenia praw osób trzecich ponosi Zamawiający.

22. W przypadku rezygnacji Zamawiającego ze złożonego zlecenia na znakowanie towaru,

Zamawiający zobowiązany jest pokryć wszelkie koszty poniesione przez Promotionway Sp. z o.o.        w związku z rozpoczęciem realizacji zlecenia. Towar zamawiany dla Klienta z magazynu centralnego w Portugalii nie podlega rezygnacji ani anulacji.

23. Zwroty towarów, wynikające z winy Sprzedającego, dokonywane są za pośrednictwem firmy

kurierskiej wskazanej przez firmę Promotionway Sp. z o.o. Zwrot towaru bez podania przyczyny

jest zawsze na koszt klienta.

24. Zwroty kierowane są na adres magazynu Promotionway Sp. z o.o. z siedzibą w Bykowie ul.

Wrocławska 41, 55-095 Mirków. Zwracany towar powinien być odpowiednio zabezpieczony i

oznaczony celem ochrony przed uszkodzeniami podczas transportu. W przypadku uchybień w

prawidłowym zabezpieczeniu wysyłanego towaru, koszty powstałych uszkodzeń obciążają

Zamawiającego. Promotionway Sp. z o.o. nie przyjmuje zwrotu zdekompletowanego towaru,

nie podlega on również rozliczeniu.

25. Promotionway Sp. z o.o. przyjmuje zwroty wzorów o wartości powyżej 30 zł netto (w cenie

sprzedaży). Wszystkie pozostałe wzory pozostają własnością klienta i nie podlegają zwrotom. Zwrotom nie podelegają produkty marek Hugo Boss, Festina, Cerruti 1881 oraz Cacharel. 

26. Każdy odbierający paczkę proszony jest o sprawdzenie, czy przesyłka jest kompletna i nie posiada

uszkodzeń powstałych podczas transportu. W przypadku uszkodzeń w transporcie ważne jest

spisanie przez pracownika firmy kurierskiej protokołu reklamacji. Uszkodzenia stwierdzone po

odjeździe kuriera nie będą rozpatrywane.

27. W sprawach nieuregulowanych w/w ustaleniami mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.

28. Spory powstałe w wyniku realizacji powyższych Warunków będą rozstrzygane w drodze

polubownych uzgodnień. W przypadku braku porozumienia spór zostanie rozstrzygnięty na drodze

sądowej przez Sąd powszechny właściwy dla siedziby Promotionway Sp. z o.o.

29. Składając zamówienie lub zlecenie na znakowanie towaru w Promotionway Sp. z o.o.

Zamawiający akceptuje powyższe warunki Reklamacji i Zwrotów.

 

 

Regulamin sklepu internetowego Promotionway Sp. z o.o.

Obowiązuje od dnia 01.12.2017.

Poniższy regulamin określa warunki składania zamówień w sklepie internetowym należącym Promotionway Sp. z o.o.

Promotionway Sp. z o.o. zwanym Sprzedającym a kontrahentami, zwanymi dalej Zamawiającymi, którymi są podmioty prowadzące działalność gospodarczą w branży reklamowej.

§ 1. Informacje ogólne

1. Właścicielem sklepu internetowego Promotionway jest firma Promotionway Sp. z o.o. z siedzibą w Bykowie, ul. Wrocławska 41, 55-095 Mirków, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla Wrocławia Fabryczna VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000806366, zwaną dalej Sprzedającym.

2. Kupującym mogą być wyłącznie agencje reklamowe i/lub firmy prowadzące działalność reklamową, uprzednio zarejestrowane na stronie www.promotionway.pl .

3. Sklep prowadzi sprzedaż towarów i usług znakowania będących w jego ofercie Promotionway Sp. z o.o. za pośrednictwem strony www.promotionway.pl .

4. Sklep przyjmuje zamówienia przez całą dobę we wszystkie dni roku. Zamówienia złożone w piątki, soboty,

niedziele i święta rozpatrywane będą w kolejności ich złożenia w pierwszym dniu roboczym następującym po

dniu, w którym zamówienie zostało złożone.

5. Promotionway Sp. z o.o.  zastrzega sobie prawo do:

a) zmiany cen oraz ilości towarów w ofercie

b) wycofania poszczególnych towarów i usług z oferty

c) wprowadzania nowych towarów i usług do oferty

d) przeprowadzania i odwoływania wszelkiego rodzaju akcji promocyjnych i wyprzedaży,

bądź wprowadzania w nich zmian

§ 2. Składanie zamówień

1. Zamówienia przyjmowane są bezpośrednio przez stronę www.promotionway.pl.

2. Zamówienia mogą składać klienci zarejestrowani na stronie www.promotionway.pl po zalogowaniu na stronie.

3. Zamawiający składa zamówienie w formie elektronicznej wraz z określeniem asortymentu towaru i jego ilości

oraz ewentualnego rodzaju znakowania.

4. Sprzedający potwierdza realizację zamówienia poprzez wysłanie wiadomości na wskazany adres e-mail.

5. Potwierdzenie zamówienia jest wiążące dla obu stron.

6. Klient może wycofać złożone zamówienie poprzez wysłanie wiadomości e-mailem na adres: biuro@promotionway.pl

pod warunkiem, że zamówiony towar nie został już spakowany, oznakowany lub wysłany.

7. W przypadku niemożności realizacji zamówienia w całości Sprzedający informuje Zamawiającego o szczegółach i Zamawiający podejmuje decyzję o zmianie lub anulowaniu zamówienia.

8. Nie ma możliwości anulowania zamówienia na towar, który został już oznakowany, spakowany lub wysłany.

9. Wszystkie ceny podane są w PLN i są cenami netto, do których zostanie doliczony podatek VAT w wysokości 23%.

10. Do każdego zrealizowanego zamówienia zostanie wystawiona faktura VAT i wysłana na wskazany adres

pocztowy lub mailowy w przypadku faktur elektronicznych.

11. Promotionway Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do zmiany cen bez uprzedniego informowania o

tym Zamawiającego, z zastrzeżeniem że zmiany cen nie dotyczą zamówień będących w trakcie realizacji.

12. Ceny towarów i usług nie zawierają kosztów dostawy.

§ 3. Koszty dostawy

1. W przypadku zamówień o wartości poniżej 500 zł netto, koszty transportu do siedziby Kupującego (dostawy

w dni robocze lub usługi terminowej) lub innego, wskazanego przez niego miejsca, pokrywa Kupujący. W

takim przypadku, zobowiązuje się on także do odbioru towaru własnym transportem lub wskazania firmy

przewozowej. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za utratę lub uszkodzenie towaru od momentu jego

wydania z magazynu. Istnieje możliwość zlecenia wyboru transportu Sprzedającemu.

2. W przypadku zamówień o wartości powyżej 500 zł netto, koszty transportu ponosi Sprzedający.

3. W przypadku zlecenia wysyłki firmie Promotionway, zostanie ona zrealizowana przez firmę kurierską.

4. Standardowy koszt wysyłki w przypadku paczki do 31,5 kg wynosi 15,00 PLN + VAT. Całkowity koszt transportu zamówienia zostanie obliczony w momencie wysyłki towaru (z wyłączeniem pkt. 2).

5. Wysyłka ceramiki wiąże się z dodatkowym zabezpieczeniem paczki i zwiększonym kosztem transportu. Poniżej znajdują się szczegółowe koszty transportu:

a) do 100 szt. kubków - koszt 52 zł netto (1/4 palety)

b) 100-250 szt. kubków - koszt 85 zł netto (1/2 palety)

c) 250-1080 szt. kubków - koszt 115 zł netto (1 paleta)

6. Koszt dostawy przesyłek o nietypowej wielkości ustalany jest indywidualnie przez Sprzedawcę i Kupującego.

§ 4. Moment podatkowy i dostawa towaru

W przypadku dostawy towarów lub wykonania usług Promotionway Sp. z o.o.  przyjmuje jako zasadę,

że momentem dostawy towarów w rozumieniu ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług jest

moment wydania (dostarczenia towaru), który następuję w dacie:

- bezpośredniego wydania towarów na rzecz nabywcy z magazynu firmy Promotionway Sp. z o.o.  - wydania towaru przewoźnikowi na podstawie zawartej umowy przewozu towaru pomiędzy Sprzedającym a firmą kurierską,

§ 5. Formy płatności

1. przelew bankowy – przedpłata w przypadku nowych klientów przy realizacji trzech pierwszych zamówień

2. przelew bankowy zgodnie z terminami płatności wynikającymi z zawartych umów współpracy

§ 6. Czas realizacji zamówień

1. Zamówienia wysyłane są w dni robocze od poniedziałku do piątku. Czas realizacji zamówienia w przypadku

produktów dostępnych w magazynie lokalnym wynosi 24h-48h.

2. W przypadku realizacji złożonych zamówień obejmujących usługi znakowania czas ten może się nieznacznie

wydłużyć. Warunki dotyczące terminu dostawy zamówionego towaru ustalane są indywidualnie przez Sprzedającego oraz Zamawiającego.

3. W przypadku towarów wymagających sprowadzenia z magazynu centralnego, wysyłany jest on w terminie widocznym na stronie Promotionway Sp. z o.o.  przy kodzie produktu (wysyłka tylko w dni robocze).

§ 7. Reklamacja i zwroty

Procedura dotycząca czynności reklamacyjnych zawarta jest w Regulaminie reklamacji i zwrotów na stronie http://promotionway.pl/pl/sites/o-nas/

§ 8. Postanowienia dodatkowe

1. Złożenie zamówienia w sklepie www.promotionway.pl oznacza zaakceptowanie postanowień Regulaminu sklepu internetowego Promotionway, Regulaminu Reklamacji i Zwrotów oraz Ogólnych warunków współpracy z Promotionway Sp. z o.o  Wszystkie dokumenty dostępne są na stronie http://promotionway.pl/pl/sites/o-nas/

2. Jeżeli Zamawiający nie wyraża zgody na warunki zawarte w Regulaminie sklepu internetowego Promotionway może złożyć sprzeciw na piśmie (na adres biuro@promotionway.pl). Brak złożenia sprzeciwu przez Zamawiającego w sposób wskazany powyżej oznacza akceptację regulaminu.

3. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy kodeksu cywilnego oraz ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 2 marca 2000 roku.

Spory powstałe w wyniku realizacji powyższych Warunków będą rozstrzygane w drodze polubownych uzgodnień. W przypadku braku porozumienia spór zostanie rozstrzygnięty na drodze sądowej przez Sąd powszechny

właściwy dla siedziby Promotionway Sp. z o.o.